cs_xxxx
Hostage Rescue to tryb, w którym zadaniem Antyterrorystów jest odbicie zakładników, i przetransportowanie ich do miejsca swojego respa. Zadaniem Terrorystów jest pilnowanie zakładników, i nie umożliwianie Antyterrorystą przetransportować ich do swojego respa.
de_xxxx
W trybie Bomb/Defuse chodzi o to iż, Antyterroryści mają zabezpieczać bombsity, (miejsca w których Terroryści podkładają C4) i nie umożliwić podłożenia przez terrorystów C4. Jeśli jednak C4 zostanie podłożone przez terrorystów, Antyterroryści mają za zadanie rozbroić C4. Zadaniem Terrorystów zaś jest podłożenie C4 na Bombsicie, i przypilnowanie żeby C4 wybuchło.
aim_xxxx
Tryb do którego nie należą duże mapy, najczęściej z leżącymi na ziemi broniami.
awp_xxx
Na tych mapach, strzela się głównie za pomocą snajperek (tzw. AWP, AWM).
fy_xxxx
Mapy fight yard, różnią się kilkoma drobnymi szczegółami od map aim_xxx, na mapach fy_xxx mamy więcej przeszkód.
surf_xxxx
Mapy typu surf polegają na tym żeby poruszać się po mapie po szczególnych pochyłych ścianach.
ka_xxxx
Mapa na której jedyną bronią są noże, mapa głównie służy do skakania, trenowania unny hopa np.
he_xxxx
Mapy w których jedyną bronią są granaty (HE), Terroryści rzucają granatami w Antyterrorystów, a antyterroryści w terrorystów.
Mody w których gra się inaczej na wszystkich mapach.
Deathmatch (DM)
Gracz otrzymuje możliwość wyboru dowolnego zestawu broni. Nie ma podziału na rundy, a zabity gracz jest natychmiast odradzany w innym punkcie mapy. Bywa stosowany również z RPG modem.
Warcraft (WC)
Mod pozwala na rozwój postaci podczas rozgrywki. Za zabicie przeciwnika gracz otrzymuje określoną ilość punktów doświadczenia i za rozbrojenie/podłożenie bomby, te z kolei, po przekroczeniu pewnego ich progu, dają kolejny level (poziom) i punkty, za które można rozwijać postać wzbogacając ją o nowe umiejętności, takie jak większa ilość życia, czy jego regeneracja. Jest kilka rodzaji tego moda w kazdym jest podobnie, ale nie identycznie.
GunGame (GG)
Zawodnik otrzymuje broń już na początku rundy. Zabicie z niej przeciwnika pozwala na przejście o jeden poziom wyżej i otrzymania kolejnej broni. Zabicie kogoś ze swojego teamu lub zabicie siebie samego, powoduje cofnięcie się o jeden poziom. Najwyższy wymaga zabicia przeciwnika nożem. Zazwyczaj kończy to rozgrywkę/mapę i rozpoczyna ją od nowa, bądź w przypadku mapy jej restart, lub przejście do kolejnej w "mapcycle", albo wybranej w drodze głosowania.
Post został pochwalony 0 razy
|