Counter-Strike: Source - Tryby gry!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.burnsquad.fora.pl Strona Główna » Skrypty/configi Counter Strike Source
Autor Wiadomość
copyme
Administrator

Administrator



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Post Wysłany: Pią 16:45, 10 Kwi 2009    Temat postu: Counter-Strike: Source - Tryby gry! Zobacz profil autora 

cs_xxxx

Hostage Rescue to tryb, w którym zadaniem Antyterrorystów jest odbicie zakładników, i przetransportowanie ich do miejsca swojego respa. Zadaniem Terrorystów jest pilnowanie zakładników, i nie umożliwianie Antyterrorystą przetransportować ich do swojego respa.

de_xxxx

W trybie Bomb/Defuse chodzi o to iż, Antyterroryści mają zabezpieczać bombsity, (miejsca w których Terroryści podkładają C4) i nie umożliwić podłożenia przez terrorystów C4. Jeśli jednak C4 zostanie podłożone przez terrorystów, Antyterroryści mają za zadanie rozbroić C4. Zadaniem Terrorystów zaś jest podłożenie C4 na Bombsicie, i przypilnowanie żeby C4 wybuchło.

aim_xxxx

Tryb do którego nie należą duże mapy, najczęściej z leżącymi na ziemi broniami.

awp_xxx

Na tych mapach, strzela się głównie za pomocą snajperek (tzw. AWP, AWM).

fy_xxxx

Mapy fight yard, różnią się kilkoma drobnymi szczegółami od map aim_xxx, na mapach fy_xxx mamy więcej przeszkód.

surf_xxxx

Mapy typu surf polegają na tym żeby poruszać się po mapie po szczególnych pochyłych ścianach.

ka_xxxx

Mapa na której jedyną bronią są noże, mapa głównie służy do skakania, trenowania unny hopa np.

he_xxxx

Mapy w których jedyną bronią są granaty (HE), Terroryści rzucają granatami w Antyterrorystów, a antyterroryści w terrorystów.


Mody w których gra się inaczej na wszystkich mapach.

Deathmatch (DM)
Gracz otrzymuje możliwość wyboru dowolnego zestawu broni. Nie ma podziału na rundy, a zabity gracz jest natychmiast odradzany w innym punkcie mapy. Bywa stosowany również z RPG modem.


Warcraft (WC)
Mod pozwala na rozwój postaci podczas rozgrywki. Za zabicie przeciwnika gracz otrzymuje określoną ilość punktów doświadczenia i za rozbrojenie/podłożenie bomby, te z kolei, po przekroczeniu pewnego ich progu, dają kolejny level (poziom) i punkty, za które można rozwijać postać wzbogacając ją o nowe umiejętności, takie jak większa ilość życia, czy jego regeneracja. Jest kilka rodzaji tego moda w kazdym jest podobnie, ale nie identycznie.


GunGame (GG)
Zawodnik otrzymuje broń już na początku rundy. Zabicie z niej przeciwnika pozwala na przejście o jeden poziom wyżej i otrzymania kolejnej broni. Zabicie kogoś ze swojego teamu lub zabicie siebie samego, powoduje cofnięcie się o jeden poziom. Najwyższy wymaga zabicia przeciwnika nożem. Zazwyczaj kończy to rozgrywkę/mapę i rozpoczyna ją od nowa, bądź w przypadku mapy jej restart, lub przejście do kolejnej w "mapcycle", albo wybranej w drodze głosowania.


Post został pochwalony 0 razy
 
                 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.burnsquad.fora.pl Strona Główna » Skrypty/configi Counter Strike Source Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Created by: __ Infected-FX __
Regulamin